Spausdinti

Interaktyvūs duomenys

interaktyvus duomenys 5

Valstybinių universitetų jungimosi variantų modeliavimas

Interaktyviame įrankyje pateikta naujausia statistinė informacija apie valstybinių universitetų studijų ir mokslo rezultatus, universitetų finansavimo duomenys. Taip pat įrankyje sudaryta galimybė matyti modeliuotus duomenis, tuo atveju, jei įvyktų pasirinktų esamų universitetų susijungimas į naują universitetą. Įrankyje pateikti modeliuoti duomenys 11 skirtingų jungimosi variantų. Modeliuoti jungimosi duomenys apima tik faktinius 2017-2018 m. duomenis ir jų pasiskirstymą tarp universitetų, t. y. įrankyje nėra pateikiamos ateities prognozės. Žiūrėti 


interaktyvus duomenys 4

Absolventų karjeros stebėsenos įrankis: darbo užmokesčio tendencijos ir TOP profesijos

Antrasis MOSTA absolventų karjeros stebėsenos įrankis suteikia galimybę stebėti skirtingų studijų krypčių studentų (vėliau absolventų) karjeros tendencijas: kada įsidarbina, kuo dirba ir kiek uždirba. Įrankis yra skirtas abiturientams besirenkantiems kokią studijų programą studijuoti, taip pat įrankį gali naudoti aukštųjų mokyklų studentai bei absolventai siekiantys tikslingai projektuoti savo karjerą. Rekomenduojame įrankį naudoti profesinio orientavimo ir karjeros planavimo reikmėms gimnazijose bei aukštosiose mokyklose. Žiūrėti 


interaktyvus duomenys 3Absolventų karjeros stebėsenos įrankis: vidutinis darbo užmokestis ir įsidarbinamumas

Absolventų karjeros stebėsenos įrankis leidžia palyginti aukštųjų mokyklų absolventų atlyginimus (prieš mokesčius) pagal studijų kryptis, baigimo metus (2012-2016 m.) ir studijų institucijos tipą. Duomenys pateikti toms studijų kryptims, kurių absolventų skaičius ne mažesnis nei 10. Atliekant skaičiavimus remtasi Švietimo informacinių technologijų centro bei „Sodra“ duomenimis. Žiūrėti

 


interaktyvus duomenys 3

Įstojusiųjų į Lietuvos aukštąsias mokyklas minimalaus konkursinio balo modeliavimo įrankis

Atnaujinta. 2017 m. stojimo į aukštąsias mokyklas duomenys

Įrankio grafikuose pateikiami modeliavimo rezultatai, kurie parodo kaip pasikeistų įstojusiųjų į nurodytas aukštąsias mokyklas skaičius, jei priėmimo metu būtų taikomas vartotojo pasirinktas minimalus konkursinis balas. Modeliavimo rezultatai yra teorinio lygmens ir galioja tik su prielaida, kad kiti faktoriai, nuo kurių priklauso įstojusiųjų skaičius, nekinta atliekant modeliavimą. Modeliavimas atliekamas istoriniams, 2014-2016 metų, stojimų į Lietuvos aukštąsias mokyklas duomenims. Faktiniai ir modeliuojami įstojusiųjų skaičiai apima tik studentus įstojusius per LAMA BPO sistemą. Žiūrėti 

 


interaktyvus duomenys 2Valstybinių aukštųjų mokyklų valdomų valstybės pastatų žemėlapis

Žemėlapyje pateikiami Lietuvos valstybinių aukštųjų mokyklų valdomi, valstybei priklausantys, pastatai ir patalpos. Pastatai ir patalpos žemėlapyje pateikiami pagal pastato / patalpos adreso vietą, valdančią instituciją. Pastatai / patalpos atvaizduoti apskritimais, kurių dydis priklauso nuo pastato / patalpos ploto kvadratiniais metrais. Žiūrėti

 

  

 


interaktyvus duomenys 1

Abiturientų tolimesnio mokymosi duomenys ir prognozė iki 2025 metų pagal apskritis

Grafike pateikiami bendrojo ugdymo mokyklų abiturientų tolimesnio mokymosi duomenys (2010-2016 m.) ir prognozė (iki 2025 m.). Duomenys pateikiami atvaizduojant abiturientų judėjimą tarp apskričių. Pateikiami duomenys apima bendrojo ugdymo mokyklų abiturientus, toliau tęsiančius mokslus Lietuvos aukštosiose mokyklose (universitetai, kolegijos) bei profesinio mokymo įstaigose. Žiūrėti

Sekite mūsų naujienas:

© 2017 Všį Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre. Juridinio asmens kodas: 300845435.

Geležinio Vilko g. 12, LT-03163 Vilnius. Tel. (8 5) 212 6898, faksas (8 5) 243 0402, el. p. info@mosta.lt

 

Naudojant MOSTA paskelbtą informaciją kituose leidiniuose, žiniasklaidos priemonėse, viešuose pristatymuose ir kitais būdais būtina nurodyti MOSTA kaip šaltinį.