Ar google ads yra efektyvi reklamos priemonė?
Būtų puiku, jei galėtumėte paspausti mygtuką ir klientai tiesiog atsidurtų jūsų interneto puslapiuose tuo pačiu metu, kai jie ieško jūsų produkto ar paslaugos. Deja, tai nėra taip paprasta. Tačiau naudojant tinkamas skaitmeninės rinkodaros strategijas, galite tikrai palenkti svarstykles savo naudai.
Tarkime reklamos agentūra ,,Seorocket.lt” naudoja SEO ir Google ads, kad padėtų klientams išsiskirti triukšmingoje skaitmeninėje rinkos aplinkoje. Štai kodėl Google ads reklama gali būti vertinga net ir mažiausiems verslams.
Kaip veikia google reklama?
„Google Ads“, anksčiau vadinami „Google AdWords“, yra viena populiariausių mokėjimo už paspaudimą (PPC) reklamos platformų pasaulyje.
Paprastai jūs pasirenkate tikslinius raktažodžius ir mokate tik tuomet, kai lankytojai paspaudžia ant Jūsų internetinės svetainės. Renkatės raktažodžius, kurie yra specifiniai žodžiai ar frazės, dažnai naudojamos paieškos užklausose, susijusiose su jūsų produktu ar paslauga.
Kai vartotojas atlieka paiešką, kuri apima jūsų raktažodžius, jūsų reklamos pasirodys virš organinių paieškos rezultatų paieškos sistemos rezultatų puslapiuose. Tai labai padidina jūsų potencialą pritraukti naujus klientus, remiantis paieškos terminais ir raktažodžiais, kuriuos jie įveda į „Google“ paiešką.
Paieškos tinklo reklamos taip pat pasirodo „Google Play“, „Google Maps“, „Google Images“ ir net kitų asmenų internetinėse svetainėse, kurie naudoja ,,Google Adsense”.
Be to, su „Google“ vaizdų tinklu, galite išplėsti savo pasiekiamumą su taikinėmis vaizdų reklamomis, kurias jūsų auditorija matys naršydama mėgstamose svetainėse, žiūrėdama „YouTube“ vaizdo įrašus, naudodama mobiliąsias reklamas ir net tikrindami savo „Gmail“.
Kiekvieną kartą, kai vartotojas spustelėja jūsų reklamą, jūs mokate pinigų sumą, kurią siūlėte už tą raktažodį (paprastai 0,30€ – 1.00€, tačiau tai gali būti daug didesnė suma labai konkurencingose nišose). Ir tai yra „Google Ads“ grožis. Jūs mokate tik tada, kai kažkas iš tikrųjų spustelėja jūsų reklamą, todėl lengva kontroliuoti savo reklamos išlaidas.
Greitesni rezultatai nei SEO
Didžiausias skirtumas tarp SEO (paieškos sistemos optimizavimo) ir PPC (mokėjimo už paspaudimą) yra rezultatų pasiekimo laikas.
Naudojant „Google Ads“, rezultatus matysite beveik iš karto. Praėjus vos kelioms minutėms po reklamos patvirtinimo, galite pradėti gauti naujų lankytojų srautą.
Norėdami pradėti, tiesiog įveskite atidžiai ištirtą tikslinių raktažodžių sąrašą, nustatykite maksimalų pasiūlymą ir biudžetą, ir lankytojų srautas gali prasidėti tą pačią dieną.
SEO atveju dažnai trunka ilgiau pamatyti rezultatus… kartais net kelis mėnesius.
Nors SEO yra būtinas ilgalaikiam išlikimui, PPC yra viskas apie akimirkinius rezultatus.