Mosta

Moksliniai tyrimai, statistika, straipsniai

Kas greičiausiai sukelia automobilio valytuvų susidėvėjimą?

Automobilio priekinio stiklo valytuvai neabejotinai yra vienas svarbiausių komponentų, darančių didžiulę įtaką vairavimo komfortui ir saugumui. Būtent nuo jų priklauso, ar važiuodami sudėtingomis sąlygomis galėsime džiaugtis geru matomumu per priekinį stiklą. Kaip nesunku atspėti, priekinio stiklo valytuvų vaidmuo yra didžiulis. Todėl šiandieniniame straipsnyje šiek tiek plačiau papasakosime apie tipinius automobilių priekinio stiklo valytuvų gedimus.

Kas lemia automobilio valytuvų nusidėvėjimą?

Automobilio valytuvai – tai komponentai, kurie laikui bėgant susidėvi. Taip atsitikus, reikia įsigyti juos naujus, specializuotose parduotuvėse arba internetu, pavyzdžiui: carglass.lt. 

Nesvarbu, ar kalbame apie peiliukus, ar apie visą komponentą. Bet kuri už valytuvų veikimą atsakinga dalis gali sugesti, tačiau jų tarnavimo laikas labai priklauso nuo to, kaip juos naudojame.

Pagrindinė priežastis, dėl kurios automobilio valytuvai susidėvi per anksti ir sugenda, yra netinkamas šio komponento naudojimas. Labai dažnai gedimo priežastis yra valytuvų paleidimas, kai priekinio stiklo paviršius yra visiškai sausas. Padidėjusi trintis ir nešvarumai ant priekinio stiklo paviršiaus ne tik pažeidžia valytuvų šluoteles, bet ir perkrauna valytuvų pavaros bloką. Dėl to gali atsirasti valdymo mechanizmų trikdžiai, o kraštutiniais atvejais – net sugesti valytuvų variklis.

Tokie gedimai ypač dažni žiemos sezono metu. Užvedę automobilį po šaltos nakties ar ilgo sustojimo, dažnai pamirštame patikrinti, ar valytuvų šepetėliai nėra prišalę prie priekinio stiklo paviršiaus. Jei taip atsitinka ir nusprendžiame juos įjungti, gali įvykti rimtas gedimas. Tokiais atvejais labiausiai tikėtina, kad bus pažeistas pavaros blokas, kurį sudaro jungties mazgas ir variklis.

Kaip atpažinti automobilio valytuvų gedimus?

Jei priekinio stiklo valytuvai nereaguoja į įjungimą arba jų judesiai tapo lėti ir netolygūs, galime tiksliai nustatyti, kad problemos šaltinis yra užsikirtęs arba perdegęs valytuvų variklis.

Situacija šiek tiek kitokia, kai valytuvai veikia normaliai, bet yra praleidimo efektas arba valytuvai veikia skirtingu judėjimo diapazonu. Tokiais atvejais paieškas verta pradėti nuo mechanizmo, į kurį gali patekti įvairiausių teršalų, dėl kurių valytuvas savo ruožtu užstringa.

Jei jūsų automobilio valytuvai veikia tinkamai, tačiau priekinio stiklo nenuvalo labai kruopščiai, verta patikrinti valytuvų korpusų ir peiliukų būklę. Taip galėsime nustatyti, ar problemos šaltinis yra nepakankamas priekinio stiklo spaudimas, ar per didelis valytuvų šluotelių naudojimas.

Related Posts